Reklamacja i zwroty

ButikMilosny.pl daje możliwość zwrotu zakupionego towaru aż do 30 dni zamiast standardowych 14, bez podania przyczyny. Obowiązuje w tym czasie procedura zwana odstąpieniem od umowy.

Uwaga! Ze względów higienicznych oraz ze względu na ochronę przyszłego właściciela nie można zwracać produktów osobistego użytku, takie jak:

  • stringi,
  • kombinezony,
  • rajstopy i pończochy,
  • wszystkie zabawki erotyczne, w tym wibratory i dilda,
  • prezerwatywy, pigułki, lubrykanty, olejki do masażu i kremy

jeśli zostały otwarte i nie zostaną zwrócone w oryginalnym opakowaniu.

 

Warunki zwrotów

  1. Na zwrot masz 30 dni od daty zakupu.
  2. Produkt powinien być w oryginalnym stanie.
  3. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
  4. Produkty brudne, z usuniętymi metkami i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu.
  5. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru
  6. Zwrotu środków dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania odstąpienia od umowy wraz z zakupionym nieuszkodzonym towarem.
  7. Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

Jak dokonać zwrotu

  1. Wypełnij formularz zwrotu. Na jego zgłoszenie masz 30 dni od daty zakupu.
  2. Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
  3. Prześlij zwrot na adres: Comerso Polska Sp. z o.o., ul. Ptasia 18/5, 41-214 Sosnowiec

 


 

Reklamacje

Nasz sklep stara się prowadzić sprzedaż artykułów erotycznych najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta za pomocą ButikMilosny.pl.
 

Zasady reklamacji

  1. Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej ButikMilosny.pl .
  2. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
  3. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź wraz z dalszą instrukcją gdzie odesłać towar.
  4. Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
  5. Produkty odsyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czyste.
  6. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją.
  7. Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów.